Հայերեն   English   Русский  
ԱՆՑՅԱԼԻՑ
Տարբեր ժամանակներում հայերն ունեցել են երեք նոր տարի, որոնք կոչվել են Նավասարդ, Ամանոր և Կաղանդ: Այս տոները տարբեր ժամանակներում նշվել են տարբեր օրերի. մարտի 21-ին, օգոստոսի 11-ին, հունվարին:
Ո՞վ կտա ինձ ծխանի ծուխը,Եվ առավոտը նավասարդյան,
Ըստ մեզ հասած տվյալների` հայերն ունեցել են երեք Նոր տարի, որոնք կոչվել են Ամանոր, Նավասարդ կամ Կաղանդ:
«Ողջունելի է, որ խնդիրը բարձրացվում է, բայց կա մտավախություն, որ այս խորհրդաժողովն էլ կսահմանափակվի խնդիրը բարձացնելով։ Մենք այդ պրոբլեմն ունենք՝ հուզվում ենք, հավաքներ անում, բայց հետո դա շարունակություն չի ունենում, հաջորդ քայլերը չենք անում»,-«Պետականություն և արժեհամակարգ» խորագրով խորհրդաժողովում Անկախ-ի հետ զրույցում ասաց Հանրային խորհրդի անդամ, hրապարակախոս, քաղաքական վերլուծաբան Արծրուն Պեպանյանը։
Անաստաս Միկոյանը ծնվել է 1895 թ. նոյեմբերի 25-ին Լոռու Սանահին գյուղում: Ծննդավայրում նախնական կրթություն ստանալուց հետո ընդունվել է Թիֆլիսի հոգևոր ճեմարան:
Յուրաքանչյուր ազգ ձգտում է հզորանալ, ընդլայնել իր ազդեցության ոլորտը։ Դարից դար փոխվում են հզորության չափանիշները, ազդեցության ոլորտն ընդլայնելու ձևերը, բայց մի պարագա մնում է անփոփոխ. բոլոր ժամանակներում և բոլոր ազգերի համար հզորանալու առաջին անհրաժեշտ պայմանն է անկախ պետություն ունենալը։
Ով ծանոթ է պատմությանը կհիշի, որ Առաջին հանրապետության կառավարությունում երկրի ռազմական գործերով զբաղվող նախարարը կոչվում է Պատերազմի նախարար,դա թելադրված էր երկրի պատերազմական իրավիճակով,երբ նորաստեղծ հանրապետությունը չէր կարողանում աչք փակել պատերազմի դաժան իրողության առաջ։
Պատմաբան, քաղաքագիտության դոկտոր Արմեն Այվազյանն իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է․
ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի հարցերի նախարարությունը ‹‹Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին›› նոր օրինագիծ է մշակել:
Երեկ՝ սեպտեմբերի 26-ին, Թուրքիայում նշվեց ժամանակակից թուրքերեն լեզվի 87-ամյակը:
Հայոց պատմությունը տարածաշրջանի պատմություն է: Հայ ժողովուրդը, պատմական անցքերի բերումով, տարագրվել է աշխարհով մեկ: Մանավանդ մերձավոր արտասահմանում շատ հայեր են հաստատվել:
«Կալիֆորնիա Կուրիեր» թերթը չորս մասով կհրապարակի պատմական երկու գործիչների ՝ Արմին Վեգների և Ֆրանց Վերֆելի միջև նամակների փոխանակումը, հրապարակվել են 1-ին ու 2-րդ մասերը:
VII դարը համարվում է հայոց ճարտարապետության ոսկե դարը: Այս ժամանակաշրջանում բազում հոյակերտ տաճարներ կերտվեցին:
Սա Արմին Թ. Վեգների նամակի շարունակությունն է, գրված 1932 թ. Ֆրանց Վերֆելին, որը հրապարակվում է առաջին անգամ.
Copyright © 2014 — ankakh.com. All Rights Reserved. Նյութերը մասնակի կամ ամբողջությամբ մեջբերելիս ակտիվ` հիպերլինքով հղումը Ankakh.com-ին պարտադիր է: